Sunday, June 7, 2009

cuti seminggu

balik kampung.. waaa.. mmg best.. seminggu. Kampung aku kat Felda Lok Heng Timur, Kota Tinggi, Johor... best.. best.. best.. walaupun patah kaki sbb balik kampung tanpa kuda aku... tapi tetap best.. mau taknya.. boleh merasa masakan mak aku.. fav aku semestinya asam pedas... bleh makan ayam kampung, goreng pisang dari kebun bapak aku, sukun, durian.. peh.. peh.. mantapsss..


adik lelaki aku baru grad, dah dapat kerja.. alhamdulillah.. jadik mat kilang gak cam aku.. tak kisah la.

adik pompuan aku baru beli kereta.. (lagi).. her 2nd car.. alhamdulillah.. kereta lama, tolak kat adik lelaki aku yg baru kerja.. merasa aku melayan kereta baru balik hari tu.. beli kat kedai kereta kawan aku jugak..

mak bapak aku extend rumah lagi.. alhamdulillah... selesa ya amat..


seminggu kat kampung buat apa?
- dok rumah ... sembang sampai ke pagi dengan mak bapak adik2 aku.. sembang ntahapahapa..
- pi Tanjung Balau.. mandi laut.. Iman layan habis.. Dea yang dah phobia laut pun tak leh tahan.. layan jugak..
- mengail dengan adik adik aku.. haramm sekor ikan pun tak dapat..
- d.l.l.

balik kulim, adik pompuan aku ikut sekali.. dia ada lagi seminggu cuti.. so layan holiday kat kulim plak..
lepas seminggu cuti, spt biasa, lembab betul kepala aku nak kerja.. biasalah.. nak mendapat momentum tu balik, ntah berapa hari.. wakakakkaa..

until next.

2 comments:

Shahrul Ghani said...

Haha..brother, bila lagi nak layan jamming? Suara eddie vadder aku dah lama tak pakai nih...muhahahah

JALAN REBUNG said...

salam hatta,

ko sihat ke ??? lama tak dengar citer ..nanti kalau aku balik kulim boleh pi minum teh tarik kat dynaz ke ...org intel la belanja ...